Sugar Cup?

Emma-pemma

Trådstartare
Hej,
Är det någon som vet om Sugar Cup kommer att gå i år också? Finns det någon "officiell" hemsida för arrangemanget?
Jag hittar en facebook-sida för Halland, finns något liknande för Skåne?

Hippo cup finns iallafall
Jag hittar jättefina bilder när jag googlar på "hippo cup". På flodhästmuggar. :D
Salty Cup finns i mitt län från i år. Kanske finns på fler ställen?

Jag hittar mest bara tidigare år och/eller västsverige när jag letar, både på Hippo och Salty cup, och jag funderar mer på trakterna runt Stockholm. Men det kanske kommer mer så småningom.

Och jag vet inte om jag ens ska skutta 60cm med Lilla Hästen egentligen, än mindre 80. Egentligen letar jag nog efter startfälttävlan eller pytte-pay&cross. (Och ja! Pytte-p&c finns faktiskt på Runsten! Fast den krockar med våra klubbtävlingar, som jag är med och roddar, så det är svårt att komma ifrån.)

(Och egentligen är förstås svaret "ja men så se till att arrangera, då". :o )

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
626
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Äpplet.
·
Övr. Djur Hej! Min bror med familj fick 15 st guldhamsterungar för en vecka sedan! Har lagt ut annons på blocket. De är flyttklara om 4 veckor...
Svar
8
· Visningar
1 509
Senast: Lisen82
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 293
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar