Suck inte nu igen,.

annie_cool

Trådstartare
Nu är det så att jag går i min mörka period min morfar gick ju bort i somras så jag går genom en sorgeprocess det är inte kul alls men vad göra man`? Sorg det är inte kul alls men han var sjuk hade strupcancer och dog av det då blev 79 år. Detta är sant och han både i usa i Florida och det är sant ljuger inte.

Alla är välkomna med goda råd och peptalk så mår jag bättre. Just nu är det inte så tufft och har ej gått så långt till att gå i självmordstankar men vem vet det kankse kommer men hoppas ej de tankarna ska inte få komma.

Går du hos psykolog? Det tycker jag låter som det enda rätta om du känner att du kanske kan bli självmordsbenägen.
Önskar dig bättre mående!

Ahaa, om du bor på ett boende ska du, som @kolblakkur skriver, prata med personalen först. Det är nog den vägen du ska gå. Vi kan tyvärr inte göra så mycket mera än tipsa om det.

Nu är det så att jag går i min mörka period min morfar gick ju bort i somras så jag går genom en sorgeprocess det är inte kul alls men vad göra man`? Sorg det är inte kul alls men han var sjuk hade strupcancer och dog av det då blev 79 år. Detta är sant och han både i usa i Florida och det är sant ljuger inte.

Alla är välkomna med goda råd och peptalk så mår jag bättre. Just nu är det inte så tufft och har ej gått så långt till att gå i självmordstankar men vem vet det kankse kommer men hoppas ej de tankarna ska inte få komma.

Du får minnas allt de ni haft som varit bra. De goa stunderna, skratten o glädjen, och du har med din morfar i ditt hjärta❤️
Det är alltid svårt att mista någon.

Ibland är det bra att vara ledsen. Man behöver få känna alla känslor och någon enstaka dag där man mår dåligt är inte farligt. Jag får ibland känslan av att du tycker att det är obehagligt att vara nedstämd ett par dagar men det behöver inte nödvändigtvis gå vidare i att bli självmordsbenägen eller liknande.

Känn känslan och njut av känslan när det dåliga lättar och du blir glad igen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 769
Senast: Nepenthe
·
Äldre Hej vet inte hur jag ska skriva men just nu går jag genom en sak som jag inte vet hur jag ska göra men fick just reda på att min...
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 554
Senast: Mela99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar