JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Succé för hästevenemangen i Göteborg
Hästevenemangen EuroHorse och Gothenburg Horse Show i Göteborg är över för i år – och det blev succé.
EuroHorse är Sveriges största årligen återkommande inomhusmässa och är en av Svenska Mässans största mässevenemang. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.turismnytt.se/succe-for-hastevenemangen/
Moderator
Hästnyheter
Senast när Gothenburg Horse Show skulle arrangera världscupfinaler var år 2021 – men då ställdes arrangemanget in till följd av den...
Hästnyheter
Stiftelsen Göteborg Horse Show har en lång tradition av att dela ut stipendium till elitsatsande juniorer och young riders. Svenska...
Radannons
Bevaka ridsporten som ung journalist!
Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Hästnyheter
Nu börjar ju ryttartävlingarna i Göteborg, Gothenburg Horse Show, i år med bland annat dubbla världscupfinaler. I samarbete med...
Akvarietråden V
Övr. Djur Hoppas du får tag i luminatus! :)
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig...
Scandi
Idag kl 00:59
Svar: 1 346
Visningar: 39 811
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
Igår kl 23:23
Svar: 814
Visningar: 56 034
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
Igår kl 23:11
Svar: 1 139
Visningar: 67 020
Hund