Stundande Fölning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

goerleena95

Trådstartare
Hej!

Jag har ett sto på 13 år som väntar sitt första föl, är beräknat till 24 april. Hon har fyllt upp juvret ordentligt nu och igår var det torra beläggningar på spenarna. Blev osäker på om det var vaxproppar eller inte så jag kollade färgen på mjölken och den var vit. Kollade henne sen hela natten men än har hon inte fölat och ser inte ut som om det skulle bli ännu heller på henne.

Vad jag undrar är om era ston har gått flera dagar efter att mjölken har blivit vit? Vad jag har läst så brukar de föla dagen efter oftast.

Sv: Stundande Fölning!

Häng med i stora juvertråden under avelsgnägg, där kan du få alla svar du kan tänkas behöva få inför din hästs fölning!!!

Sv: Stundande Fölning!

Stora juvertråden och Väntans tider på avelsgnägg är bra trådar att följa och skriva sina frågor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Alexandra_W
·
Avel Mitt sto är på dygn 297 och har idag börjat läcka mjölk, den är vit men relativt genomskinlig. När jag hade en droppe på fingret så...
Svar
5
· Visningar
1 118
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 650
Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 224
Senast: Moa092
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka