Studiofotografering.

bananabambi

Trådstartare
På onsdag ska Alvin fotas, 6-månaders fotografering.

Men vad sjutton ska jag sätta på honom? Jag vill helst ha något som inte är så tidstypiskt, så man inte om några år tänker "åh, så typiskt 2008 :smirk:".

Elis fotades aldrig vid ett halvår. Bara vid ett år, då hade han en brun finstickad fintröja och jeans, lite mer snyggkläder.

Vid ett halvår tycker jag gärna Alvin kan få ha gulliga kläder, inte snygga, tuffa som gör att han ser äldre ut. Men vad? Blått? Beige? Gahh!

Och hörni, äligt, vad gör jag med håret hans :confused: Någon som kan tänkas ställa upp som stylist? :angel:
 
Sv: Studiofotografering.

Kan han inte bara ha helt enfärgade vanliga kläder? Nån färg som inte e skrikig.

Håret ska han ha som han har det! De e så jävla sött!!!
 
Sv: Studiofotografering.

Jag tycker du ska rulla håret på honom, det gör ju alla tanter när de ska vara fina :D

Kan du inte ha nån söt skjorta och slipover? Manchesterbyxor?
 
Sv: Studiofotografering.

RÖR INTE HÅRET!!

Tänk vad hans tjejer kommer säga när de ser bebiskort på honom!!
ALLA kommer vilja ha barn med Alvin så att de också får underbart söta barn..

btw, jag har hört talas om ett trevligt ställe för blivande munkar.. ;)
 
Sv: Studiofotografering.

Jeans och skjorta/slipover?
Eller manchesterbyxor och samma som uppe?

Sebastian brukar alltid få köra coola stilen, eller typ jeans och skjorta.

På nyår sprang han omkring i sin Nike-skor, sin randiga skjorta och sina nya coola jeans med veck :cool: Sånt passar alltid in liksom.
 
Sv: Studiofotografering.

Så klassiska rena kläder som möjligt med enfärgat omönstrat. Detta då det är bebisen som ska "synas" och inte kläderna och så lite naket förstås :D!
 
Sv: Studiofotografering.

han ska absolut vara nybadad i håret :love: han blir så härligt fluffig!
 
Sv: Studiofotografering.

*kl*

Tack för alla bra svar!

Har bestämt hur jag ska göra.

En uppsättning med jeans och enkel brun tröja.

Sedan nakenbild på fårskinn.

Och efter det ett litet gubbtema. Gubbyxor, ljus body samt ljusgrå/blå slipover och gubbhatt :D

Och givetvis kommer han vara nyfluffad :banana:

Ska kolla med fotografen om jag kan lägga ut lösenordsskyddade bilder på resultatet, i så fall får ni se efter onsdagen :)
 
Sv: Studiofotografering.

Jag har bestämt mig för att inte ta någon förstoring, kan ju inte möblera med bilder på barnen, men jag vethur det blir när man väl står med det färsta albumet i händerna: "Åhh, den där vill jag ha, och den, å den o den..." :D

Det är ju så speciellt med studiofotografering :love:
 
Sv: Studiofotografering.

ja det håller jag med om fast du är väldigt duktig på att ta kort ändå. och så har du ju så fina motiv ;)
 
Sv: Studiofotografering.

vit långärmad tröja och jeans/finbyxor eller skjorta och jeans eller naaaaaken :) på fårskinn.... det är ju finast med nakenbilder faktiskt.... tycker jag.. och gärna bilder på händer, fötter.... såna bilder...
 
Sv: Studiofotografering.

Jaaa, det är fint med lite speciella bilder.

Fotografen har så himla vackra bilder som utställningsobjekt. Bl.a. ett barn som sitter med såpbubblor och ser helt förstenad ut av de fina bubblorna.

Eller en kille som har massa apelsiner runt sig och i händerna :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp