STUDIECIRKEL om GYMKHANA?

M

milkyway

Hej alla underbara hästmänniskor :).
Funderar möjligtsvis på att lägga upp en Studiecirkel om Gymkhana . Har ni några ideer om hur man isåfall ska lägga upp det vad är viktigast? Vad ska med?
Vore väldigt tacksam för svar.

många varma hälsningar// sandra

p.s. Önskar oxå väldigt gärna Övriga förslag på studiecirklar och vill gärna komma i kontakt med någon som har startat en studiecirkel :confused:

Hejsan!

Alla klubbar ska ha fått en video eller dvd som handlar om gymkhana. I den finns tips på vilka grenar man kan träna på som nybörjare. På www.gymkana.nu finns info om vart man kan hitta material och annat som kan behövas. Där finns även namn och nummer till kommiten, som säkert gärna hjälper till att få igång gymkhanan i din klubb!!
Ju fler som villl rida gymkhana desto bättre!!

// Josefin

Liknande trådar

Hundavel & Ras Finns många sådana trådar men tänkte starta en egen då tankar virvlar runt i huvudet. Jag vill leva med hund och känner att jag skulle...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 185
Senast: Raderad medlem 94602
·
Utrustning Har en treåring under inridning och har som säkert många andra det delikata problemet att jag hittar inget vettigt att lägga på hans...
Svar
9
· Visningar
1 732
Senast: oki
·
Avel Hej, jag var inne här för längesen och startade en tråd. Men hittade tyvärr inte den så jag skapar en ny. Min häst har gått o skadat...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 806
Senast: Rifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar