Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej, är det någon som studerar till programmerare eller liknande, på distans? Skulle ni vilja berätta lite mer? Vad tänker ni om arbetsmöjligheter samt att kunna arbeta hemifrån efter utbildningen? (Jag bor på liten ort).
Hur lång utbildning är det? Var det svårt att komma in?Pluggar till programmerare just nu på på någon mix av distans och på plats. Finns goda möjligheter att jobba till största del hemifrån, upplever dock att många vill att man ska komma in någon dag i veckan.
Min fru pluggar data- och systemutvecklare på Stockholms universitet. Utbildningen är 3 år men går ofta att läsa på 2 eller 2,5 år om man läser snabbare eller har tidigare högskolepoäng. Alla föreläsningar finns digitalt men det är mycket grupparbeten som gör att man behöver åka in till skolan då och då, även om mycket av träffarna också sker digitalt. Många får jobb redan under utbildningen, och arbetschanserna är mycket goda, precis som möjligheterna att jobba hemifrån.Hej, är det någon som studerar till programmerare eller liknande, på distans? Skulle ni vilja berätta lite mer? Vad tänker ni om arbetsmöjligheter samt att kunna arbeta hemifrån efter utbildningen? (Jag bor på liten ort).
Hur lång utbildning är det? Var det svårt att komma in?