Såna skönhetstävlingar vet jag existerar, däremot var det en nyhet att svenska skolor är så förtappade.Haha, trodde du skulle reagera mer på fröken sverige-biten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna skönhetstävlingar vet jag existerar, däremot var det en nyhet att svenska skolor är så förtappade.Haha, trodde du skulle reagera mer på fröken sverige-biten![]()
Aha, jaa... Tyvärr kände jag till det. Det finns nog mer än vi anar i svenska skolor idag. Jag tycker jag har stött på en hel del som gett mig reaktioner själv och jag tror inte mina erfarenheter är värst ändå.Såna skönhetstävlingar vet jag existerar, däremot var det en nyhet att svenska skolor är så förtappade.
Vi hade Mr och Mrs "Skolnamnet" på vår bal i nian, ytterligare en anledning till att jag inte gick och inte har ångrat mig....Aha, jaa... Tyvärr kände jag till det. Det finns nog mer än vi anar i svenska skolor idag. Jag tycker jag har stött på en hel del som gett mig reaktioner själv och jag tror inte mina erfarenheter är värst ändå.