Struppipare

G

Grassmonkey

Min häst blev opererad för struppipning år 2007.
Dom satte in en protes men operartionen blev inte jättelyckad då det mesta har släppt, och protesen håller bara upp en liten bit fortfarande.
Han är graderad som en 3:a på en skala upp till 4:a.

Igår hade jag veterinären här som fick gå ner och kolla halsen på honom (vi gör det årligen) och han sa att det inte går att göra något åt det, eftersom han redan är opererad för det.

Då hoppas jag få lite svar här vad ni som har opererat era struppipare gjort för ingrepp?
Står verkligen utvecklingen så stilla inom medicin på hästsidan, att det inte går att hjälpa min häst på något sätt?

Jag känner mig rätt desperat då jag vill att han ska må så bra som möjligt!

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 861
Senast: Fetaost
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 449
Senast: Madick
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 324
Senast: Gnist
·
Hästvård Har problem med min häst, någonting är fel och besvärar honom, men ingen tycks veta vad! Historia: Köpte honom ifrån Tyskland i...
2
Svar
20
· Visningar
2 882
Senast: russan 14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka