Strömsholms ridskola positiv till Västerås hästgymnasium

Sv: Strömsholms ridskola positiv till Västerås hästgymnasium

min bästa kompis ska gå i västerås hon komm in preliminärt ialafall :D jag vill också gå där ... men jag har ju ett år till på mig att tänka :D ngn som ska gå där till hösten?:D

jag ska inte gå där till hösten men kanske nästa år. det finns ju flera hästgymnasium, men eftersom att jag har bott i västerås typ hela mitt liv så är d väl smartast att gå där antar jag^^

Ett tips är att söka till strömsholm som första hand och västerås som andra hand... Om man vill ha MKT häst så ska man satsa på strömsholm... Nått annat gymnasium som verkar bra är de nya Hästgymnasierna som finna i uppsala, norrköping, linköping de verkar väldigt bra.. de har en väldigt bred teoretisk utbildning...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Christina "Fia" Mårdfelt, VD på Ridskolan Strömsholm, lämnar sin anställning med omedelbar verkan. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
2 089
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Magazin 24) Ridskolan Strömsholm har sedan mitten av juni haft en tillförordnad vd. Ännu har tjänsten inte annonserats ut, men...
Svar
0
· Visningar
577
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) - Vi presenterar en förstärkning av hoppgruppen under fredagen, säger Ridskolan Strömsholms vd Fia Mårdfelt. Hoppläraren...
Svar
0
· Visningar
781
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (VLT) Det blåser iskalla ekonomiska vindar kring Ridskolan Strömsholm. Skolverksamheten *visar ett rejält underskott och man räddar...
Svar
0
· Visningar
1 516
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits