Strömsholm 8/6-08

fallon

Trådstartare
En rungande applåd och eloge till vårt fina landslag, som ställde upp och visade upp sig på Strömsholm idag. Lastade in hästar, utrustning, groomar mm i ökenvärmen för 30 min show. Super! Och jättebra av Anita, Stockholmsdistriktet, att ta på sig ansvaret för hela grejen. Mer sådant behöver distansen i Sverige för att växa.
"pulsarna" Jeanette o Jacob

Sv: Strömsholm 8/6-08

Jag applåderar också Anita och alla som jobbat för att detta skulle gå i lås! Toppen att alla ställde upp och kom - distansen behöver sådan PR! Finns det bilder därifrån vet ni att DistansRyttaren gärna publicerar... :d

Nu på Ekelundsritten när det var så hett i helgen spånade vi ryttare lite i värmeknas och kom fram till att en maskeradritt a la Malin Baryard säkert hade gett distansen förstasidenyheter i landets samtliga tidningar, eller, för att göra en sådan het dag lite svalare skulle man kunna dra till med en vet-T-shirt ritt... :rofl:

...och ordet "Hinknisse" fick plötsligt en ny innnebörd
:devil:

Tack alla som kom och hjälpte till! Både sörmlänningarna och stockholmarna i funktionärsgänget, Lars Roepstorff som konferencier samt alla ryttare med sina groomar. Och som alla tyckte det var värt besväret för blott 30 min i rampljuset.

En jättekram till er alla!
Anita (distansritt Stockholm)

NEJ !
Hade inte hört något om att det skulle komma distansare till strömsholm. Tråkigt, missade det då ju.
Men tycker att det är helt suveränt att vi kan visa upp delar av vår sport till "annat" hästfolk :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka