stromsbergsgard.se

H

High Noon

Ngn som beställt därifrån, har det tagit lång tid att få hem varorna? Behöver snabbt!! Allt gått bra?

Sv: stromsbergsgard.se

Vann auktion av dem på tradera :) betalade dagen efter och två dagar senare hade jag varan

Har beställt flera gånger o fått hem grejerna på några dagar bara. Superbra service o fina grejer

Jag har beställt därifrån, jag fick gejerna på några dar. Bra service, inget strul.

Onaturligt snabbt! Hade varorna här klockan 15.00 dagen efter jag mailat och beställt.
/nocke/

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
560
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 221
Senast: Red_Chili
·
Fritid Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo...
Svar
5
· Visningar
323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam

Hästrelaterat

Omröstningar