Strömma 17 Maj & Strömma den 25 Maj!

R

roping-malin

Vilka skall tävla på någon av tävlingarna?? :laugh:

Den 17 hade jag tänkt komma förbi och plåta lite och den 25 tänkte jag komma förbi och tävla ;)

Den 25 blir det Trail, Showmanship, Western Pleasure W&T och Ranch trail. Tävlar och tränar bara Roping annars men tänkte testa på lite. Är väll inte helt seriöst inne i ridklasserna :angel:

Kram Malin

2.jpg

Sv: Strömma 17 Maj & Strömma den 25 Maj!

va? är det tävlingar den 17:e?

Den 25:e ska iallafall jag och lilla Cindirellan vara med, som du redan vet :p

Vi ska ställa upp i trail, ranch trail, Western horsemanship och ev Showmanship at halter.

Lycka till cowgirl ;)

Jag kommer den 17e och skall rida horsemanship, pleasure och reining. Rebecca får gärna följa med o passa hästen och vara sällskap om jag kör fel, vilket iofs aldrig brukar hända:angel: :D Den 25e har lillasyster fått för sig att hon skall rida hästen till sin studentbal så då blir det inget tävlande för vår del!

Jag kommer den 17e och skall rida horsemanship, pleasure och reining. Rebecca får gärna följa med o passa hästen och vara sällskap om jag kör fel, vilket iofs aldrig brukar hända:angel: :D Den 25e har lillasyster fått för sig att hon skall rida hästen till sin studentbal så då blir det inget tävlande för vår del!

Nämen oj, jag har nog aldrig sett dig rida en pleasureklass Lena! Spännande :laugh:

Jag hänger väldigt gärna med, skall bara kolla hemma så att det inte är något annat planerat. Ska jag ta med kompass, karta och ev GPS för säkerhets skull? :angel:

Jodå, 3 ggr har det blivit av med en första och en andra placering som följd och en gång som vi inte pratar om:angel: Malin är ju på Malta så jag får sno hennes klass då! Men vad bra att du följer med, påminn mig om att ta med huvudet bara så skall jag nog hitta sen:D, LillaMalin kanske skulle med också...

just det, du vann ju en pleasureklass på sätila förra året, det minns jag :bow:

ev skulle vi visst åka till kusten i helgen, men jag hör av mig till dig i veckan om det. typiskt att det alltid ska vara någon i vägen när man vill göra något kul.

Jag ska tävla plesure på B-nivå å är så nervös att knäskålarna snart har fått nya positioner på kroppen som de skallrar. Vinka gärna till oss, vi ser ut som en välkänd flagga som vanligt.
/ Christina o Iso Star

Sätila, i Marks kommun

Malin

Vi ses ju ;)
Funderar dock på att avanmäla den första klassen den 25... Trail... Aja vi får se!

Kramar frå Maliiie!

Jag ska tävla plesure på B-nivå å är så nervös att knäskålarna snart har fått nya positioner på kroppen som de skallrar. Vinka gärna till oss, vi ser ut som en välkänd flagga som vanligt.
/ Christina o Iso Star

Jag hejar!! :banana:

Den 25e har lillasyster fått för sig att hon skall rida hästen till sin studentbal så då blir det inget tävlande för vår del!

Det var ju lite coolt!! :cool::bump:
Synd för din del bara! ;)

Efter att ha tittat på tävlingarna i Ulricehamn och efter att ha ridit igår...som gick toppen....så är jag grymt sugen på att tävla.
Men det blir ju en bit att åka....jag kör ju inte själv heller utan är beroende av min man. Det skulle bara bli en klass för vår del i så fall.

Ja men 1 klass är ju mer än ingenting!! Kan säga att anmälningstiden är förälngd också! ;)

Hej
Såg just att ryttarmeddelandet var upp för den 17:de. Få föranmälda tyckte iaf jag så håll koll på era starttider ni som ska dit. Det kommer att gå FORT som det ser ut nu o man ska ju vara där en timma innan. Vi börjar bli riktigt nervösa, hur är det med er andra som ska tävla?
Kram C

Efter att ha tittat på tävlingarna i Ulricehamn och efter att ha ridit igår...som gick toppen....så är jag grymt sugen på att tävla.
Men det blir ju en bit att åka....jag kör ju inte själv heller utan är beroende av min man. Det skulle bara bli en klass för vår del i så fall.

Jag ska ner till chappen på D tävling den 24 maj. de kanske vore nått.;)

/ Christina o Iso Star

Hej !
Vi såg ju nere i Fristad, jag med den stora palominoquartern.
Jag och min mor blev fyra och 5a. Jätte kul. fasen vad blöta vi var sen.:(:rofl: Ses snart igen hoppas jag.:banana:

Jaha är det DU som är gordon *trög*

Malin

Liknande trådar

S
Western Är rätt ny på det här med western, men har haft egen häst i över 20 år och vet hur viktigt det är med bra passande sadlar... Men...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Sasse_
·
S
Western Jag äger idag ett halvblod som jag tävlat mkt i hoppning. Har dock intresserat mig mer & mer för western. Har varit & ridit en hel del...
Svar
4
· Visningar
3 742
Senast: cowsense
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka