Strö i transporten

Har ganska mycket kutterspån i släpet som alltid ligger där. Under säsong används det ganska flitigt till både träningar och tävlingar. Kör mellan 30 minuter till några timmar.

Har alltid kutterspån i transporten. Mockar ur bajs och kiss varje gång och låter det rena vara kvar. Använder transporten 3-4 ggr i veckan så blir ju ändå att man rengör noggrannare när man måste fylla på ny spån.
Kör oftast väldigt korta sträckor, typ 5 min, men vill ändå ha spån i. Har även extra broddmatta i transporten för att skydda den gjutna mattan.
När jag har hyrt transport har jag varit väldigt noga med att rengöra, även att torka ur krubbor m.m.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag ska flytta min häst till stall och själv köpa in strö efter att ha haft honom på lösdrift där strö ingick. Jag har således aldrig...
2
Svar
26
· Visningar
2 850
Senast: warg
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 020
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: QueenLilith
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 294
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur