Status
Stängd för vidare inlägg.
S

strösslet

Var kan man köpa tretorns ridstövlar?? tycker jag har sökt runt på hela nätet men de tycks undvika mig. är ruskigt sugen..
Någon som har provat dom??

Sv: stövlar

Det finns ett par tretorns ridstövlar till salu på Blocket nu..ca strl 37-röda , dom efaktist mkt snygga om man tävlar mkt, men om man bara rider hemma å klubben så kanske man inte ska sattsa på ett par sånna..:):) men det är ju som man själv..det ser ju så mkt exlusivare med ett par dyra stövlar:):):)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 740
Senast: Squie
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
702
Senast: tara
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka