Stövlar på regional tävling?

gunhild

Trådstartare
Jag lyckas inte komma åt TR på nätet, det stängs bara ner så fort jag försöker så jag ser om ngn här vet. Måste man ha stövlar när man tävlar regionalt? På lokalt får man ju ha shortchaps men har för mig att from regionalt är det stövlar som gäller.

Sv: Stövlar på regional tävling?

Varför skulle snörning ge avdrag? Det är inte stövlarna som bedöms utan ritten..

Sv: Stövlar på regional tävling?

Men det är som sagt bara ett rykte, av samma slag som att domare inte gillar gråa kavajer eller tretornstövlar:p

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 417
Senast: hhere
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka