Tack för tipset, men lika stor som den jag har.
Edit: eller? Det står olika mått på olika ställen. Dessutom, min vecka börjar på måndag inte söndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, men lika stor som den jag har.
Haha, nej det blir knappast bra. Jag vill ha en hård så pillren inte går sönder så lätt eller blir fuktiga.Du som kan sy o gillar att pyssla ,sy en!
Ja vill man ha med flera fack är ju såna bra.Jag har en sådan här: https://www.apotea.se/anabox-7-days...BgTdTQBC6aNQfZxhLRkKhrIS6sZFDsyxoCljcQAvD_BwE
Skulle inte klara mig utan då det är många piller olika tider på dagen. Åt något tillskott i stora kapslar som fick plats.
Nu har jag fyra dosetter, tidigare fem när jag tog vitamintabletter och järntabletter. En med morgontabletterna, en med lunchtabletten som jag har hemma och en med lunchtabletten som är på jobbet och en med kvällsdosen. Det är sådana här jag har och har skrivit på kanten vad det är för tid (morgon, lunch eller kväll):Jag äter 10 olika tabletter om dagen, dessa är uppdelade på fyra dosetter.
Alla läkemedel, vitaminer osv ska ju heller inte tas ihop, eller passar bäst olika tider på dagen osv.
Kollat på den, men vill inte ha genomskinlig. En del tabletter vill inte ha för mycket ljus på sig.
Du tror inte de överlever en vecka med lite ljus? Du lägger ju inte alla tabletter i den direkt antar jag utan bara veckovis så resten är i sina burkar och blister och utsätts inte för ljus.Kollat på den, men vill inte ha genomskinlig. En del tabletter vill inte ha för mycket ljus på sig.
Det gör de säkert, men jag vill inte chansa. Precis som jag inte vill chansa med att det kommer in fukt i dosetten.Du tror inte de överlever en vecka med lite ljus? Du lägger ju inte alla tabletter i den direkt antar jag utan bara veckovis så resten är i sina burkar och blister och utsätts inte för ljus.
Istället för att folk här sitter och googlar och du dissar alternativen, varför inte googla själv?Det gör de säkert, men jag vill inte chansa. Precis som jag inte vill chansa med att det kommer in fukt i dosetten.
Edit: jämförde måtten på den mot dosetten jag har. Skulle bli ungefär samma storlek ändå. Alltså för liten.
Du tror inte jag gjort det? Varför tror du jag frågade om någon visste något?Istället för att folk här sitter och googlar och du dissar alternativen, varför inte googla själv?
Amazon faller lite under "kinaskit" tyvärr. Jag vill veta att det är en godkänd produkt (det finns säkert på Amazon också men att hitta det bland soliga översättningar och skräp...)Amerikanska Amazon har en uppsjö av varianter som inte verkar finnas på svenska Amazon. Sök på tex XL supplement dispenser 7 COMPARTMENTS.
Amazon faller lite under "kinaskit" tyvärr. Jag vill veta att det är en godkänd produkt (det finns säkert på Amazon också men att hitta det bland soliga översättningar och skräp...)
Med de kraven blir det svårt att hitta något för någon...Du tror inte jag gjort det? Varför tror du jag frågade om någon visste något?
Jo, för jag hittar ingenting när jag googlar. Som du säkert vet har olika personer olika algoritmer när de googlar, så mina resultat vid googling blir inte det samma som andras.
Uppenbarligen verkar just den produkten du efterfrågar inte finnas med de snäva krav du har på försäljare, material och utseende. Så varför inte bara köra på en vanlig stor dosett med många fack, men ta alla tabletterna på en gång?Du tror inte jag gjort det? Varför tror du jag frågade om någon visste något?
Jo, för jag hittar ingenting när jag googlar. Som du säkert vet har olika personer olika algoritmer när de googlar, så mina resultat vid googling blir inte det samma som andras.
https://bliplastfri.se/doseringsask-i-bambu/Som sagt, sonen är två månader. Katterna har aldrig någonsin vält ner något och dessutom ligger den så den inte går att välta ner.
Jag vill inte ha flera dosetter. Därav min fråga om det finns större med bara ett fack. Jag tycker inte det är ett högt krav.