Större dosett/pillerask

Uppenbarligen verkar just den produkten du efterfrågar inte finnas med de snäva krav du har på försäljare, material och utseende. Så varför inte bara köra på en vanlig stor dosett med många fack, men ta alla tabletterna på en gång
För sist jag använde en stor Maxi dosett glömde jag ta alla piller. Jag tänkte helt enkelt inte på att det var så många fack. Jag behöver något enklare.

Den som @Tora länkade skulle kunna funka. Den har två fack, men stora nog att funka att använda bara det ena.
 
Jag googlade vidare och hittade en sån här

1719975927973.png


En sån fick det bli. Hade varit helt perfekt om den bara har ett fack, men det får funka
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 227
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 992
Senast: KesoNeso
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: Hellhound
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp