Större dosett/pillerask

Uppenbarligen verkar just den produkten du efterfrågar inte finnas med de snäva krav du har på försäljare, material och utseende. Så varför inte bara köra på en vanlig stor dosett med många fack, men ta alla tabletterna på en gång
För sist jag använde en stor Maxi dosett glömde jag ta alla piller. Jag tänkte helt enkelt inte på att det var så många fack. Jag behöver något enklare.

Den som @Tora länkade skulle kunna funka. Den har två fack, men stora nog att funka att använda bara det ena.

Jag googlade vidare och hittade en sån här

1719975927973.webp

En sån fick det bli. Hade varit helt perfekt om den bara har ett fack, men det får funka

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 047
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 264
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar