Storlekar på RacingTack-skydd.

pinky

Trådstartare
Ni som har RacingTack-skydd till era hästar, vilken storlek har ni? (Och hurdana ben har era hästar för att passa i den storleken, såklart? :p )

Min häst har tunna ben, och passar i cob på det mesta av utrustningen, men motsvarar cob stl 2 eller 3 på just Racing Tacks skydd?

Tittade på ett par strykkappor i stl 2, men tyckte de såg så små ut... Men de kanske hade passat ändå, eller? :confused:

Sv: Storlekar på RacingTack-skydd.

Har ett par racingTack stl 2 använder dom både till min lilla häst 159 med smala skenben samt hennes syster modell större ca 170 Passar utmärkt till båda faktiskt. Väldigt bra skydd förövrigt, har haft dom sedan 97 men fått byta remmar en gång. Kör dom i tvättmaskinen också...blir kalas! ( har svarta, de vita ska man nog inte tvätta så då gulnar dom nog...) :)

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 074
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 441
Senast: JennyLz
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 482
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka