Storlekar på börjes kläder?

Sparrisen123

Trådstartare
Såg en skjorta på börjes som jag blev lite sugen på att ha som reserv, men självklart fanns den bara i barnstorlekar... Så jag undrar helt enkelt om någon vet hur deras kläder (överdelar) brukar vara i storlekarna? Normala, små eller stora?

Sv: Storlekar på börjes kläder?

Jackor har jag köpt ett X antal på Börjes och det varierar från jacka till jacka beroende på fabrikat.
Så jag antar att det är detsamma för skjortor. Synd, det skulle vara samma mått på allt, då hade det varit enkelt att skicka efter.
Som det är nu så måste man prova, tyvärr..

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 216
Senast: iNHALE
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 363
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka