Storlek på huva?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare oki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 6 160

oki

Trådstartare
Mera frågor...:angel: men ni var ju så snabba o duktiga på att svara.
Blev som sugen på en huva också när jag satt o kollade in schabraken. Inte för att jag egentligen behöver någon men de är ju rätt söta :D
Ponny eller stor är ju frågan... Hästen drar cob på träns, har nätt ädelt huvud med inte alltför långa öron. Fortfarande H**ks som gäller.

Sv: Storlek på huva?

jag hade köpt en i str full, om öronen är alldeles för långa så kan man ju sy in dem, men om du köper en i ponny storlek och den passar i öronen men är för kort mellan öronen så kan man ju inte sy ut :/ tycker att det är ofta att billigare huvor är kortare mellan öronen och har lite smalare öron så en full kan nog passa ^_^

Sv: Storlek på huva?

full.. min c-ponny har full (eller något där emellan) Finns det nått fulare än för små schabrak/luvor?

Liknande trådar

Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag funderar på att köpa c-ponny på 137 centimeter, han är ganska smäcker i modellen, har ädelt huvud och långa ben som han håller väl...
Svar
7
· Visningar
4 234
Senast: Marty
·
Utrustning Jag är på jakt efter en huva (ljuddämpande), men det är så hiskeligt svårt att veta vad som passar och ingen anger några mått, bara...
Svar
8
· Visningar
3 135
Senast: kem
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det... 2
Svar
20
· Visningar
8 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat

Hästrelaterat

Tillbaka