Storlek på GPA och Charles owen?

A

Almeloue

Hur skilljer sig GPA speed air - Tone och Tone och Charles owen hjälmarna från dom "vanliga" hjälmarna som man tex köper på lantmanna? Kan dom möjligtvis heta Eurolite?
I alla fall, jag har ev tänkt beställa en hjälm utomlands och då är jag lite osäker när det gäller storleken.. Jag har storlek 55 ir kanske 56 (lite osöker) i alla fall, kan jag ta samma storlek på GPA´n som på min vanliga utan att det skilljer sig? Ni får gärna tipsa på sidor med billiga hjälmar. :p

//Tack på förhand, Erika :d

Sv: Storlek på GPA och Charles owen?

CO är lite mindre i storlekarna än GPAn ;)

Okej, skiljer det sig typ en storlek ir mer? (;

Jag har 57 i gpa och 58 i charles owen.

Det bästa är ju att du åker till enbutik som säljer dessa hjälmar och provar ut din storlek och sen beställer.

Jag har 57 i både titium och speeden. Sen har jag 58 i CO/JW :)

Jag har 56 i Eurolite och GPA Speed Air, och 58 i CO JW och GPA Speed Air T-T.
Dock har de ändrat modellerna lite och jag har inte provat de nyaste Speed Air, men kan vara att de blivit mindre än tidigare.

Okej, tack för alla svar :)

Liknande trådar

Utrustning Idag köpte jag en ny hjälm, en Charles Owen Wellington Professional. Jag har på min tidigare hjälm dragit storlek 57 ( en 10 år gammal...
Svar
6
· Visningar
4 069
Senast: aleksis
·
Fälttävlan Jag hade tänkt beställa hem en Charles owen 4star hjälm från en butik i England. Jag har sen tidigare en Charles owen Wellington...
Svar
0
· Visningar
3 302
Senast: Panter
·
Utrustning Hej! Jag tänkte beställa en hjälm från Charles Owen, troligtvis modellen Hampton (alternativt Wellington) och undrar hur de är i...
Svar
4
· Visningar
2 866
Senast: celeste
·
M
Utrustning hur är JW charles owen hjälmen i stl med gpa speed air. min gpa stl 59 sitter som smäck! vad har jag för jw stl? ;) ursäkta jobbig tråd! :)
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka