Storlek på Back on Track med kardborrknäppning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Eeiram
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 709
E

Eeiram

Hej!

Jag skall beställa Back on Track med kardborrknäppning och funderar på hur storlekarna är. Jag har en varmblodstravare som vanligtvis brukar ha storlek full i utrustning.

Jag har fått följande mått:
Ponny 35x40 cm
Cob 40x40 cm
Full 40x45 cm

Är det någon som har dessa skydd är jag tacksam för upplysning.

Sv: Storlek på Back on Track med kardborrknäppning

Hej!

Jag skall beställa Back on Track med kardborrknäppning och funderar på hur storlekarna är. Jag har en varmblodstravare som vanligtvis brukar ha storlek full i utrustning.

Jag har fått följande mått:
Ponny 35x40 cm
Cob 40x40 cm
Full 40x45 cm

Är det någon som har dessa skydd är jag tacksam för upplysning.

Visste inte att dom fanns i olika storlekar. Jag har dom som Hööks har, de är 40 x 40 cm. Jag måste dra åt dom ordentligt på min arab (som brukar ha strl cob), annars halkar dom ner. Så jag tror nog att dom skulle passa fint till en häst som har Full.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 046
Senast: Scata
·
Utrustning Hej hörni! Skulle behöva storlekshjälp. Hade tänkt köpa en BoT grimma till min ponny, men vet inte vilken strl jag ska ta. Ponnyn i...
Svar
6
· Visningar
773
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp... 2 3
Svar
52
· Visningar
12 326
Senast: liiinnea
·
Utrustning Hej, I julas köpte jag en back on track hjälm eq3 med samhetsfinish eftersom jag började rida unghäst I samma veva och då ville ha något...
Svar
4
· Visningar
1 501
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka