Storlek på Animo herridbyxor

Gotlandia

Trådstartare
Hej!

Har sökt med ljus och lykta på internet men inte lyckats hitta nån bra beskrivning eller storleksguide på hur Animo`s ridbyxor för killar är i storlekarna.

Finns det nån här som har erfarenhet av hur dom brukar sitta?
Har läst att dom är små(italienska) i storlekarna, men ska man gå upp en eller två storlekar från vad man normalt har?

Tack på förhand!:)

Hej!

Har sökt med ljus och lykta på internet men inte lyckats hitta nån bra beskrivning eller storleksguide på hur Animo`s ridbyxor för killar är i storlekarna.

Finns det nån här som har erfarenhet av hur dom brukar sitta?
Har läst att dom är små(italienska) i storlekarna, men ska man gå upp en eller två storlekar från vad man normalt har?

Tack på förhand!:)
Ridbyxor som sko måsta provas.
For såna pris kan man köpa flera Wrangler Jeans som är utmark ridbyxor.

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 215
Senast: As_Vegas
·
Utrustning Hej, jag har köpt ett Dyón working collection träns till en ganska liten/normalstor storhäst, och jag valde storlek full. Hästen är...
Svar
3
· Visningar
3 569
M
Hästhantering hej! Har en 2 åring som är absolut underbar... i vissa lägen då. Hon är extremt stark och stor för sin storlek! Kommer alltid fram...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 552
Senast: pannkakssmet
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ja, som rubriken säger, kan ni tipsa om bra mammakläder som man kan beställa via nätet? Har snart 15 veckor fullt och kan fortfarande ha...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Britta68
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka