Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har oxå en liten 2-åring. Var endast 155cm när jag mätte honom senast (ca 2 veckor sedan) .. Hoppas han blir över 160.. Han är efter Camaro M - Maraton - Robin Z - Democritos
Vår tvååring mättes i början av maj till hela *host* 153 cm.....Han ska mätas igen när han kommer hem från betet om några veckor. Då hoppas jag att jag fär lägga till några centimetrar.
Min var 151 cm som 1-åring (juni), typ 160 i januari som tvååring och sen 166 i maj som treåring. Nu e hon 4 och jag vet inte riktigt hur stor hon är, inte mätt sen dess, men är nog inte större än 168 cm
Sto e. Rubignon-Leopard.
Men ha förströstan, det kan ju säkert komma en "spurt", ej helt ovanligt!
Hämtade hem min 2-års hingst från betet idag, trodde jag skulle få hem en stor "koloss" eller ngt liknande... i våras släppte jag "en ful ankunge" ojämn i kroppen, lite kort hals osv... idag upptäckte jag att jag hämtade hem en riktig SVAN!!! OJ OJ OJ så snygg han blivit under sommaren
Han mäter 164 i mankhöjd ( född maj-01) Är efter RobinZ-Tammerfors XX-Eudamon XX