Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit så läckertES får ju jääääättegärna göra ett sånt där vitt med svart kant.
Hade annars gärna haft PSoS vita ruffle med svart kant…
Det nyaste inköpet i hästväg är ett Sensum-träns från Eqviptus. Jag har tidigare inte provat något träns i liknande modell ("micklem-modell") och jag ville verkligen ha ett träns som sitter still på det knepiga, trattformade ponnyhuvudet... Inte nog med att de väldigt snällt svarade på mina frågor och funderingar, de komponerade ihop ett träns med delar i olika storlekar så det sitter bra överallt!
Jag är anti snokremmar (om man kan kalla den så på ett sånt här träns) och har den löst spänd, men huvudlaget är väldigt stabilt i sig självt så det tycks inte göra något. Och ponnyn verkar jättenöjd! Så skönt Gillar nackstycket också, och kvaliteten på lädret. Dessutom var det andrahandssortering för halva priset, vilket jag aldrig hade kunnat gissa. Helt klart imponerad!
Lädret är mjukare än många andra nya träns jag hållt i, men visst förväntar jag mig att det kommer bli mer följsamt med användning. Jag har deras breda stigläder sedan tidigare, och visst är de inte lika mjuka som kalvskinnsstigläder, men ändå trevliga när de blivit smorda tycker jag.Hur upplever du lädret? Jag köpte stigläder från eqviptus och de är hårda.
Jag var väldigt nöjd med vårat träns (och tyglar), jättefint i lädret men det blev stulet…Hur upplever du lädret? Jag köpte stigläder från eqviptus och de är hårda.
Det har de väl redan haft här i slutet på sommaren? Kan ju finnas några reasaker kvar men annars är det höstnyheterna som kommit nu.Någon som vet ifall Hööks brukar ha halva reapriset nu på hösten?
Hööks har ju någon variant på rea eller kampanj rätt ofta men just halva reapriset har de nog bara efter de stora reorna när de gör plats för ny kollektion. Redan varit alltså.Någon som vet ifall Hööks brukar ha halva reapriset nu på hösten?
Jag har också fått vänta länge när jag beställt därifrån, men till slut kom paketet!Mina le miuex ridbyxor har inte kommit eller ens blivit skickade. Handlade på Equisportz och bra man valde klarna. För börjar bli fundersam...