Precis!
Detta? Blev nyfiken efter senaste svaret så googlade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis!
Detta? Blev nyfiken efter senaste svaret så googlade
Han får fälla klart bara så ska vi testa sen. Men känslan är lite tunnare men bra och ändå stadigt. Gillar så här långt!Åh, det var ett snyggt schabrak! Återkom gärna med recension om passform och känsla sen!
Tjusiga! Jag funderar halvt på ett par DeNiro Green Line som är ungefär samma prisläge som Giotto fast gjorda på fruktavfall. Men det är jäkligt mycket pengar för ett par stövlar ja Fast snygga är de!Jag har shoppat en hel del denna vecka
Mitt första inköp för veckan var ett par Acavallo Arena i silver. Varken medryttarhästen eller ridskolehästen har ett par stigbyglar som jag tycker om och jag får låsningar i höften under varje ridpass (ibland flera gånger ). Har ridit med de ett par gånger utan smärta i knä, höft eller rygg. Helt klart värt pengarna
Idag klickade jag hem två par stövlar som var prissänkta med 25%. Råkade åka förbi Granngården och provade ett par Mountain Horse Sovereign High Rider och blev lite lätt förälskad.
Visa bifogad fil 89130
Jag som aldrig har tyckt om brun utrustning tyckte de var oerhört snygga, men valde att beställa ett par Mountain Horse Sovereign Lux i mörkbrunt (måste ju börja försiktigt…).
Det andra paret är Mountain Horse Serenade i svart. Jag har funderat över nya dressyrstövlar och tidigare varit inne på ett par De Niro Giotto, men det är för mycket pengar. Kommer aldrig våga använda så dyra stövlar. Mina nuvarande stövlar är ett par från Petrie som har blivit för stora i vaden och ankeln efter utlästning. Märkte också att mina Petrie är en skostorlek för stora och för korta så nu ska de gå i pension efter 13 år av trogen tjänst.
Jag har läst både bra och dåligt om Serenade och om jag inte tycker om stövlarna får de snällt gå i retur till butiken och jag får beställa ett par De Niro.
Hear hear... jag började om från 0 i mars, hade noll och ingenting, hade inte så mycket som en hovkrats kvar sen jag hade häst senastDet är DYRT att köpa ny häst som inte kan ha den utrustning man sparat
Japp, köpte häst i juli och hade inte en pryl. Sålde henne i december och köpte en ny i annan storlek. Det var typ bara schabrak, stigläder och stigbyglar som passade på honom. Och några nosludd som han egentligen inte behöver.Hear hear... jag började om från 0 i mars, hade noll och ingenting, hade inte så mycket som en hovkrats kvar sen jag hade häst senast
Jag har deras trench till vardags. Älskar den och överväger att köpa en till stallet medÄntligen kom trenchcoat-kappan från Uhip! Den är precis så skön som jag mindes från när jag provade en förra året. Liksom mjukt följsamt tyg, vattentätt och med stretch! Och linern under är så otroligt mjuk och skön. Överväger nästan att ha linern och kappan till vardags istället för den är så snygg och skön
Tröttnade också på att bara ha ett par ridbyxor som var sköna köpte jag två par från Zaczess efter att ha provat ett par från Pomme som var så konstiga i storleken att de fick åka tillbaka. De från Zaczess är otroligt sköna! Blev ett par blå tights och ett par grö a byxor. Tightsen är stadiga och sitter bra. Byxorna är något mer ostadiga i tyget och sitter inte lika tight som tightsen, men är ändå sköna och färgen är snygg, så de får stanna kvar hoppas bara de sitter kvar där de ska även utan bälte efter en dag i stallet.
Mycket nöjd med mina inköp!
Hur är Mulle t-shirten i längd? Är liten rundare slaget så behöver ha hyfsat långa t-shirtar, sällan bredden är ett bekymmer.Jag som inte skulle köpa mer grejor råkade nu när Hööks hade 20% av I påsk.
Första Scoot boots Endurance Gaiters, vilket jag ändå behövde köpa, så skönt att passa på extra pris.
Sen några T shirts, för kom faktiskt på jag behöver några fler rid tshirts när det blir varmt ute och tycker dom är så roliga på hööks:
Och naturborsta nu då det är så statiskt ute! Har ju mest syntetborstar upptäckte jag
Har inte fått den än, så återkommerHur är Mulle t-shirten i längd? Är liten rundare slaget så behöver ha hyfsat långa t-shirtar, sällan bredden är ett bekymmer.