Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad snyggt matchat!Idag testade vi det bruna schabraket och det var nästan snyggare på hästen än det blå
Visa bifogad fil 94519
Tycker för övrigt att det är otroligt svårt att hitta snygga färger till en musblack
SnyggtIdag testade vi det bruna schabraket och det var nästan snyggare på hästen än det blå
Visa bifogad fil 94519
Tycker för övrigt att det är otroligt svårt att hitta snygga färger till en musblack
Det har jag inte provat! Får se om jag hittar något att prova innan jag köper eller om det dyker upp secondhand! Är löjligt förtjust i blått så håller tummarnaSnyggt
Hur funkar kornblått? På vissa musblackar kan det bli sjukt snyggt tycker jag
Brunt var jättefint!Idag testade vi det bruna schabraket och det var nästan snyggare på hästen än det blå
Visa bifogad fil 94519
Har letat efter ett grönt! Såg ett fint från LeMieux, men är för snål för ett just nu. Hoppas det hamnar på rea eller kampanj någon gång snart. Då kan jag också matcha det med mina gröna ridbyxorBrunt var jättefint!
Kanske dov grön funkar också? Känns som att det skulle kunna bli bra!
Tycker det blåa var jättefint på också
Matchande masker till de tre musketörerna + hovvårdspreparat mot strålröta till den gamle. Ziggy rev av sin förklädnad inom ett dygn och Darwin ser coolast ut av det maskerade gänget.
Visa bifogad fil 94223
De pike trøyene, hvordan stoff er det? Bomull eller hurtigtørkende? Tykt eller tynt?Visa bifogad fil 94575
Fick paket från horselet idag
Rosa lindor som matchar schabraket jag redan har.
Brunt schabrak, gröna lindor och en brun huva med grön kant
2 pikétröjor utan arm för att ha när de är varmt (rosa och sand)
En funktionströja i marin
Fick även paket från ridersport med ett flugridtäcke, schampo med citronella doft, ett pannband, en höpåse och en liten burk med aloevera som jag ska testa på eksemhästen
Det är typ funktionströjor. Snabbtorkande. Ganska tunna. Behagligt materialDe pike trøyene, hvordan stoff er det? Bomull eller hurtigtørkende? Tykt eller tynt?