Jag behöver en regnrock som funkar att rida i och till ett bra pris. Några tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har köpt min på Gekås men Hööks har iaf haft en liknande förut.Jag behöver en regnrock som funkar att rida i och till ett bra pris. Några tips?
Jag behöver en regnrock som funkar att rida i och till ett bra pris. Några tips?
Hm, både och tror jag men hade nog inte koll på att det var skillnad i deras sortiment.Klämde du då på deras billiga Working collection eller deras dyrare träns? Tråkigt om även de dyrare är kassa i lädret
Jag tycker de bruna egentligen är snyggast, men jag har mitt andra par svarta nu pga enklare att hålla ihop färgerna.Noterat att mina ridstövlar börjar sjunga på sista versen....
Provade ett par MH sovereign för ett tag sen på Granngården men kände mig just då lite snål med att lägga nästan 4 loppor på mig själv, men snart har jag inget val. Men då är frågan...bruna för att bryta av allt den svarta utrustningen eller hålla mig till stilrent svart?
Köpte den kortare varianten från Hööks. ( och råkade lägga till två schabrak, ett par ridbyxor och tre par strumpor).Jag har den här från CRW. Funkar bra!
(Även om jag brukar komma på mig själv med att gå runt och sjunga Jesus Christ Superstar när jag har den på mig.)
Den til venstre er samme som minVar på hööks för att köpa hinkar och ett hösegel när de hade rea. Slank med två eskadronschabrak och ett par vita handskar
Schabraken var redan nedsatta så blev rea på rea, kunde inte låta bli när de hängde där och var så fina
Visa bifogad fil 94295
Båda är marinblå, det ena med beige kant
Riktigt snygga!Var på hööks för att köpa hinkar och ett hösegel när de hade rea. Slank med två eskadronschabrak och ett par vita handskar
Schabraken var redan nedsatta så blev rea på rea, kunde inte låta bli när de hängde där och var så fina
Visa bifogad fil 94295
Båda är marinblå, det ena med beige kant
Innan du går och köper, kolla på Färjestads rid och trav (tror jag de heter). De har bra erbjudanden på ridstövlar som kan passa plånboken (och foten!), om man råkar ha deras storlekar. 70 procent rabatt!Noterat att mina ridstövlar börjar sjunga på sista versen....
Provade ett par MH sovereign för ett tag sen på Granngården men kände mig just då lite snål med att lägga nästan 4 loppor på mig själv, men snart har jag inget val. Men då är frågan...bruna för att bryta av allt den svarta utrustningen eller hålla mig till stilrent svart?
Oj, tack för tips! Ska absolut kolla!Innan du går och köper, kolla på Färjestads rid och trav (tror jag de heter). De har bra erbjudanden på ridstövlar som kan passa plånboken (och foten!), om man råkar ha deras storlekar. 70 procent rabatt!