JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stora Höga ridklubb i akut ekonomisk kris
(Göteborgs-Posten)
Stora Höga ridklubb är illa ute och behöver akut hjälp av kommunen.
Klubben som har funnits sedan början av 80-talet har omkring 300 medlemmar. I fjol gick verksamheten med 100 000 kronor back och även i år blir det röda siffror.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=669&a=246613
Moderator
Hästnyheter
Underlaget i ridklubbens två hallar är i akut behov av att bytas ut. Nu brådskar ärendet enligt ridklubben. En förutsättning för att...
Hästnyheter
Efter två år i provisoriska stall väntar snart inflyttning på den nya anläggningen för hästarna på Marks ridklubb. Men nybygget har...
Hästnyheter
Uteridbanan på Älvkarleby ridklubb har försatt klubben i en ekonomisk kris.Omläggningen blev kostsam och tävlingar har fått ställas in...
Hästnyheter
Hagfors-Uddeholms Ridklubb befinner sig i en akut ekonomisk kris, men kan få stöd av Hagfors kommun som föreslås sponsra föreningen med...
Tovig katt
Katthälsa Min långhåriga hatar att bli borstad så jag klipper honom lite då och då istället.
Jag tar med sax först, sitter ofta ute på bron och så...
SkorpSmulan
6 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 102
Katt
Alternativ till försäkring
Övr. Hund Det riktigt akuta hinner du ändå inte fram till vet med om det är utanför normala öppettider och det är redan med i planeringen enligt...
ainasoja
6 minuter sedan
Svar: 82
Visningar: 3 660
Hund
Rehabtid dragna tänder
Katthälsa Maja fick ju dra två tänder när hon var 16. Åt som vanligt dagen efter, fick smärtlindring ett par dagar och vi hade återbesök för att...
Sassy
Idag kl 22:46
Svar: 3
Visningar: 84
Katt