Stora gnälltråden för gravida

vinkelina

Trådstartare
precis. En tråd för alla gravida där man får klaga och gnälla hur ofta och på vad man vill

Jag börjar med att klaga på min man, som inatt hade problem med insomnia (ok inte kul för honom men i alla fall) han springer ut och in i sovrummet,testar sova,surfar på telefon,upp och äter,på WC mm mm. Han kan INTE smyga om vi säger så. Kommer till slut och somnar en timme innan jag skall upp. Jess *inte alls trött*

Jag är världsledande i gnällighet!

- trött jänt oavsett hur mycket eller lite jag sover. Tänkte skylla på järnet men värdet är ändå 116.

- spyr fortfarande i v.20+0.

- i morse tappade jag ägg i kylskåpet som kladdade ner ta mig Fabian allting.

- strax efter äggkatastrofen ser jag ett blått konstverk på vår svindyra tapet i sovrummet...

-kompisen som skulle komma hit ringde precis och talade om att hon krockat med bilen. Är sjuk orolig då hon har 2 små barn med sig.

Jag hade städat i helgen, ni vet damma skura golv, hela kittet. Min sambo är dunderförkyld och var hemma från jobbet igår. Så kommer jag hem från jobbet och lägenheten ser ut som f-n. Saker överallt, prickar på badrumsspegeln, skitigt på vardagsrumsbordet, inga kattlådor rensade. Jag blev tokig kan jag säga, han är ju knappast döende.

precis. En tråd för alla gravida där man får klaga och gnälla hur ofta och på vad man vill

Jag börjar med att klaga på min man, som inatt hade problem med insomnia (ok inte kul för honom men i alla fall) han springer ut och in i sovrummet,testar sova,surfar på telefon,upp och äter,på WC mm mm. Han kan INTE smyga om vi säger så. Kommer till slut och somnar en timme innan jag skall upp. Jess *inte alls trött*

Öronproppar? Kan det vara en lösning?

Jag är inte ens gravid men jag kan gnälla över att jag vill ha ett barn till, men utan att vara gravid. Bökigt på jobbet (måste byta tjänst under graviditeten), hemsk foglossning förra gången, krångligt med kläder, tungt att äta, andas, sova... bläh, när ska männen vara gravida egentligen?

Jag är inte ens gravid men jag kan gnälla över att jag vill ha ett barn till, men utan att vara gravid. Bökigt på jobbet (måste byta tjänst under graviditeten), hemsk foglossning förra gången, krångligt med kläder, tungt att äta, andas, sova... bläh, när ska männen vara gravida egentligen?

Skriver under på detta. Jag vill aldrig mer vara gravid men skulle kunna skaffa fler barn :p

Kramp i vaderna, så trött, helt gaaaalet ont i ligamenten (speciellt när jag vill byta sida på natten, nära att skrika högt inatt) och foglossning. Så.... Det var mitt gnäll

Kramp i vaderna, så trött, helt gaaaalet ont i ligamenten (speciellt när jag vill byta sida på natten, nära att skrika högt inatt) och foglossning. Så.... Det var mitt gnäll
Tipsar, som jag brukar, om magnesium mot kramp. Hjälper efter bara ett par dagar och inga problem att ta under graviditeten.

Perfekt tråd! :D

Jag är i v 11, med foglossning, sjukt illamående dygnet runt som bara lindras av att äta (jag börjar se ut som en valross), klarar inte av att nåt rör magen så kan inte ha byxor alls (blir ju bra till vintern, tunn kjol i Norrland?.. :crazy:), ligamenten är så roliga så man funderar på om man blivit knivhuggen så fort man rör sig lite fel, och vaknar en gång varannan timme för att jag är kissnödig.

Jag har en 15 och 9åring sen innan, jag minns inte att det var så här O_o

*pust *
Färdiggnällt :D

V. 31, ondt i hela kroppen, trött, illamående, grinig och sammendragningar. Samt en 1,5 åring hemma i dag. Börjar få dåligt samvete för hur mycket tv det blir på honom framöver...

V. 31, ondt i hela kroppen, trött, illamående, grinig och sammendragningar. Samt en 1,5 åring hemma i dag. Börjar få dåligt samvete för hur mycket tv det blir på honom framöver...

Jag är "bara" i v 24 och redan nu är det mycket tv hemma :o Det är inte optimalt men det blir ju baa en period nu och sen hoppas jag att jag orkar som vanligt = mindre tv.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 253
Senast: fruxolisa
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Varning alla som inte gillar gnäll och självömkan, det är precis vad som kommer i den här tråden. :p Jag har knappt kunnat rida på...
Svar
9
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka