jennyjenny
Trådstartare
Jag är 161 cm och ganska späd. Min man är nästan 2 meter. Jag var en normalstor bebis och han var en bamsestor på nästan 5 kilo. Detta var ju på slutet av 60-talet så han var väldigt unik i sin storlek, nuförtiden är det fler stora bebisar har jag förstått. Alla hans 3 syskon , både bror och systrar, har också varit stora som nyfödda och blivit långa som vuxna.
Nu när min mage har börjat växa och jag är i v16 så nu kommer ju funderingarna. Som jag har fått lära mig om djur och i synnerhet hästar så brukar ju fostret anpassa sig ganska bra efter en liten mor även om hingsten bra mycket större. Vågar man tro att samma gäller för mig eller kommer jag att ha en 5 kilosbebis i v40?!
Nu när min mage har börjat växa och jag är i v16 så nu kommer ju funderingarna. Som jag har fått lära mig om djur och i synnerhet hästar så brukar ju fostret anpassa sig ganska bra efter en liten mor även om hingsten bra mycket större. Vågar man tro att samma gäller för mig eller kommer jag att ha en 5 kilosbebis i v40?!