Stor "kattkoja"

Angel

Trådstartare
Finns det? Det vill säga ett hus/låda eller nåt liknande i ordentlig storlek med ett hål i så katten kan krypa in. Att det finns på klätterställningar och liknande vet jag men dom skulle nog min bamsekatt knappt få in huvudet i (och om han kom in så skulle man få såga upp den för att få ut honom.)

För tillfället har katten en omkullvält flyttkartong som han älskar att ligga i men det är ju inte så vackert och jag funderar på att ge honom ett riktigt krypin.
Känns lite som att alternativet är en transportbur eller att bygga nånting själv men jag behöver lite idéer känner jag. :laugh:
 
Sv: Stor "kattkoja"

ivoryyellow.png


Hittade denna efter att ha googlat lite, kanske kan vara något? Fanns i blå och rosa också.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
325
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 384
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp