Stoppat en sida

aiquen

Trådstartare
Jag måste ha gjort något dumt! Jag kommer inte in på en av de sidor jag vanligtvis brukar vara inne på dagligen. Alla andra sidor fungerar, men inte denna. Den fungerar dock på vår andra dator och i IE, själv använder jag vanligtvis Firefox. När jag försöker öppna sidan står det bara att sidan är "Stoppad", så jag antar att JAG på något sätt måste ha stoppat den... Men hur har jag gjort då och framförallt, hur gör jag för att komma åt sidan igen?

Någon som vet?
 
Sv: Stoppat en sida

Spybot S&D? Nej, det har jag inte använt. Och vad skulle det ha med detta att göra? :confused:
 
Sv: Stoppat en sida

var står det att sidan är stoppad? kommer det upp en varningsruta som du får trycka ok på? eller laddas sidan med info om att den blivit stoppad? Exakt vad står det?
 
Sv: Stoppat en sida

Den laddade med info om att den blivit stoppad, sen hände det ingenting. Men nu fungerar den plötsligt. Konstigt! :crazy:
 
Sv: Stoppat en sida

Om ni har en router, så har nog de andra datorerna lagt beslag på för mycket av uppkopplingen(bredbandet/adsl:et). Då står det "stoppad" längst ner till vänster på fönstret.. Har det problemet själv här hemma ibland:crazy:
 
Sv: Stoppat en sida

aiquen skrev:
Spybot S&D? Nej, det har jag inte använt. Och vad skulle det ha med detta att göra? :confused:
Funktionen Immunisera kan spärra cookies/sidor om man missat att ignorera dem vid kontroll.
 
Sv: Stoppat en sida

Jaså, det hade jag ingen aning om, men säkert var det det som var problemet då! :bow:
 
Sv: Stoppat en sida

Okej! Men nej, dels använder jag inte Spybot så ofta och dels verkar det ju som om det var det där med routern som var problemet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Wille
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
719
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 510
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp