T
Tjalfe
Sv: Stooor häst!!
Oj, vilken surmule Varför så dyster?
Förlåt för att jag störde, då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt för att jag störde, då...
va härlig häst som inte vill gå hem, utan heller vill va ute på en lite längre tur min medryttarhäst är tvärtom *suck*
Min LILLA ponny(109cm i mankhöjd ) är också sån, hon vill absolut inte gå hem, hon vill bara gå längre! Kan böja huvet på henne så att hon går med mulen mot magen, men ändå fortsätter hon rakt fram Typiskt shettisar! Nu kommer jag säkert få massa påhopp för att jag sa så, men låt gå då:smirk:
Tyvärr så är inte fjordingen sån, vilket är väldigt synd. Brukar funka bra om vi har sällskap men om vi är själva skenar han hem
tror att hon inte riktigt förstod vad jag och verrdogan menade med denna sidan och vad vi skrev å försökte förklara!!!
Men dom har väll inte "kastat ut" dej? det var du som märkte ord och dom förklarade vad dom egentligen menade.
Men dom har väll inte "kastat ut" dej? det var du som märkte ord och dom förklarade vad dom egentligen menade.
Någon här som har typ samma "problem" som jag har?=) Jag har en shire på 4 år och när man rider så är han jätte pigg och alltid drar iväg i bock galopp och så vill han helst inte vilja gå hem utan på bortvägen har han jätte bråttom men när vi ska svänga till stallet så vill han hellre gå en tur till=) Och bockningarna han gör är gjlädsskutt ibland kommer det ett skrii å så slår han... men ett sådant beteende förknippar jag mer med typ med "lättare hästraser" inte shire och ardenner typ=) nån som har shire eller ardenner som också är så??=) skulle va kul å höra!
Finns de nå fler som har stora kolosser å rider på =)