Stona DÅ?

Rea

Trådstartare
Nytt försök eftersom min tråd som jag la in i går inte finns kvar :confused: :mad: ?

Jag ska göra ett stamträd med bilder och har nu hittat bilder på alla de berörda hingstarna men hur gör man för att hitta bilder på STONA??? Finns det ngn site man kan leta på precis som hingstarna finns att hitta?
Jag söker främst efter Lanita 9344 (Trombons mamma), Action 04-84-2691 (min hästs mamma), Orkidé f. 1970. Alla andra ston bak i tiden är givetvis också intressanta! Anisett, Han. 60267 , Juanita 6951 , Isabella 6203 , Erna 5832..........

Har ni tips på var jag kan leta, eventuella bilder mottages med GLÄDJE :bow: .

Heeeeeelp Görel, någon pliiiiiiiiis ;) ?!?!

Sv: Stona DÅ?

Jaha, jag svarade igår och gör det igen. Många av dom gamla stamstona finns på pedeegri. Det vi som stoägare kan göra för framtiden är ju att lägga ut våra ston där så finns dom ju för framtida hantering.

Vad gäller dom stona du pratar om kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Men det finns säkert dom som kan.

Jag svarade också :)

Just nu kan jag inte påminna mig om att jag känner igen något av stona du letar efter, men skicka pm så kan jag kolla i mina gömmor!

Lånar tråd...

Jag vill ha en bild på ELIT-premierade Trudi 10595 (e Trumf 420 u Dione 7918 ue Harras 348)

Jag tackar för engagemanget :bow: !
Hann ju inte läsa tråden igår och idag var den borta :confused: , konstigt...

Stod nog inte mer då än vad det gör nu. Var iof bara Görel och jag som svarat då.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka