Stödstrumpor

vippan

Trådstartare
Tips på bra stödstrumpor mottages tacksamt! Finns det några som är bra som inte kostar allt för mycket?

Sv: Stödstrumpor

Jag har de från a*oteket, de är kalas bra. :)
Kostar inte spec mycket heller. 119 kr paret.

Sen har jag köpt några par på G*kås, för 49 kr paret.
Jätte bra de med tycker jag. :)

Kontakta din distriktssköterska då får du hjälp att prova ut i din storlek.
Hos mig kostar de 70:-
Vill du ha snygga så finns Pahne textil som har randiga och prickiga.

Funqwear är snygga som satan:D Men kostar 175:- A.potekets är helt okej och kostar dryga hundralappen.

phane kan jag varmt rekommendera!phane, ägaren till phanes spinnerifabrik o min man känner varann så titt som tätt dyker de upp lite nya provstrumpor i alla möjliga former i färger o de är SÅ sköna:D brukar stjäla makens:) men visste faktiskt inte att de hade stödstrumpor ska nog be att han tar med de nästa gång han kikar förbi:)

Liknande trådar

Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: MiniLi
·
Hästvård Alla tips mot kliande hud på häst mottages tacksamt. Salvor, fodertillskott, tvätt etc. Ska till hööks över helgen märkte att där finns...
Svar
15
· Visningar
754
Senast: Vinur
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 330
Senast: Badger
·
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
596
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama