Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

MissFideli

Trådstartare
Nån som ska dit? Lillan är anmäld båda dagarna. Hon är över 10 månader då och ska börja plocka cert :eek::love:

Mitt skrutt
32666806.jpg
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Så Söt:love:
Jag ska oxå skaffa raskatt någom gång så jag kan ställa ut, verkar kul!

Lycka till:)
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Ja det gör det ju, får se om det blir något fint av min lilla hårboll jag får hem om 3v:idea:
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Gör det!! Huskatter bedöms ju inte efter standard som raskatterna, så verkar det bli en katt som klarar av sånt så tycker jag absolut du ska prova! Min kompis ställde sin huskatt för första gången förra året och han vann allt :cool:
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Åh, jag skulle gärna gå på kattutställning bara för att spana på söta katter och fotografera lite. Finns det någon info om utställningen någonstans? I Sthlm bor jag ju, så det passar ju bra på så sätt.
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Den kommer vara i gamla tryckeriet vid Alviks torg. Perfekt om man åker kollektivt!
Gustavslundsvägen 149B om man vill ha exakt adress :)

Edit: Jag har pratat 2 (minst) gånger med en tjej med 2 saluki på tunnelbanan, röda linjen nånstans mellan Danderyd och Östermalmstorg. Det är inte du månne? Haft bussuniformen båda gångerna.
 
Senast ändrad:
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Min katt är typ 25% maincoon 25% norskskogskatt 50% bengal hår det att ställa ut tror ni?
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Det går jättebra!! Men du ställer den som huskatt, har den inte stamtavla (vilket din inte kan ha med den blandningen) så är det en huskatt och ställs därefter.
Du måste gå med i en kattklubb, katten måste ha ett huskattbevis om du ska ställa på SVERAK's utställningar och den ska vara kastrerad och vaccinerad samt ID-märkt med tatuering eller chip.

Fråga på, det ställs ut många huskatter!!
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Okej vad kul så jag måste alltså sterilisera henne och fixa ett huskattsbevis hur fixar man det?
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Ojdå det där lät lite ironiskt.
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Gå in på sverak.se så kan du leta runt där. Jag tror inte man kan länka direkt till rätt sida där tyvärr, så du får leta runt. Där ska också alla klubbar finnas, så får du välja nån passande :)
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Jag och mamma åker med två katter. Ställer på lördagen.
Vi åker med dessa grabbar :)

Mammas
101016%20Conjac%201.JPG


Min
110605%20Lubbas%2011%20man%201.JPG
 
Sv: Stockholms kattklubb 31/3-1/4?

Och min heter S*Palace&Main's Sparkle-icious :) Vi kommer vara där båda dagarna, hoppas på cert så vi tar CH-titeln på Speedcats sen :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 291
Senast: monster1
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 560
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 046
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp