Stimulanspaket 2007

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Icca
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 762
Sv: Stimulanspaket 2007

Kul! Hoppas att det finns plats för alla som vill visa sina ston. Mitt sto fick inte plats förra året.... Trist efter så lång träning :(

Tycker att Stimulanspaketet e en riktigt bra grej!

Man får kanske ha en reservplan och kunna tänka sig att åka lite längre bort...

Ja det får man o den planen här va för långt för en treåring o det fanns ingen uppstallning.

Jag är irriterad på "proppen" där det står att om det blev för många så skulle det lottas bort. men de tog inte imot anmälningar flera dar innan anmälan gått ut. Men jag hade anmält i god tid...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 939
Senast: Edla
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
933
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Hej gänget. Jag har googlat runt och kikat på en massa listor om hur en ska komma över sin avundsjuka men känner inte riktigt att något...
Svar
7
· Visningar
1 822
Senast: Glimra
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 767
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare