Stilla min nyfikenhet! Tömkörniningstömmar

Y

Yossarian

På bilden på hööks hemsida (går ej att länka) sitter hakarna (i "bettänden" av tömmarna) fast i en stor läderflärp med en metallring. Vad är det?

Neej underbara lilla du!!du säjer oxå flärp, mitt favorit uttryck:P! :D (ursäkta om jag inte svarade seriöst)

70213.jpg

menar du den här saken?

Prexis! Jag fick inte länka till bilden eller ta fram Egenskaper. Det kom bara upp nåt copywritepladder...

Ok. Misstänkte att det var nåt sånt. Men den ser instabil ut jämför med vanliga fasta ringar på en gjord.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar