Stilhoppningsdomare??

M

morning_star

Tänkte höra hur det är med antalet domare man behöver vid stilhoppning. Överdomare är det ju vid alla tävlingar men hur är det med domare; behöver man bara en som har utb för att döma "vanliga" hoppklasser samt stilen på ryttarna eller måste man ha två, en som dömer felen och en som dömer stilen?
Hoppas ni förstår min fråga :):)

Sv: Stilhoppningsdomare??

På klubbens tävling där det ska vara stilbedömning har de överdomare, domare och stildomare.

Sv: Stilhoppningsdomare??

Stildomare ska bara döma ekipagen. Det behövs en vanlig domare som dömer själva klassen.

Mvh M

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: AlinaT
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: Nota
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 175
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur