Sticka rattmuff

sussiqt

Trådstartare
Är det möjligen någon bukefalist som har ett mönster på en stickad rattmuff????
Jag har påbörjat en, men tycker inte att den blir bra (eget påhittat mönster). Vore ju kul om tjejen som ska få den tycker om den också ;)
 
Sv: Sticka rattmuff

Kan inte sticka o har tyvärr ingen beskrivning heller men tyckte det va en himla kul idé! :idea:
Jag gillar min rosa muff av fårskinn (köpte en rosabandetmuff förra året) men det vore ju kul att ha en annan att byta med :laugh:
 
Sv: Sticka rattmuff

Åhå, vilket lysande tips! Där ser man vad man kan företa sig med alla miljoner garnsnuttar som ligger och skräpar! Man tackar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 854
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Tänker att några här borde väl ha egen kompost iaf :). Hur gör man om man vill påbörja en kompost, kan man ens göra det den här...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 741
Senast: Unafraid
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
683
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 787
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp