JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stephanie och Sparven bästa svenskar i 1,50
Moderator
Hästnyheter
Stephanie Holmén och Flip's Little Sparrow fortsätter att vinna. På lördagen hoppade ekipaget hem Grand Prix-klassen över 1,50-hinder...
Hästnyheter
Stephanie Holmén och Flip´s Little Sparrow slog till och vann en trestjärnig Grand Prix-hoppning i Luxemburg på söndagen. Även Peder...
Hästnyheter
Stephanie Holmén har tävlat både Flip's Little Sparrow och dottern Prescious Flip, samtidigt som Sparven-föl i flera generationer har...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann och Stephanie Holmén är på plats i Amsterdam för att hoppa världscupen som lider mot sitt slut. Under fredagen...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ibland är det lite spännande med vilken koll (eller bristen på koll) som hundägare osv har :p
En vän till mig har precis blivit dagmatte...
Red_Chili
Idag kl 12:21
Svar: 1 076
Visningar: 62 567
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag har beställt köttkycklingar som jag ska hämta om någon vecka.
Vi har däremot fått rätt mycket råttor, så jag ska försöka göra mig...
Pilot
Idag kl 11:55
Svar: 1 928
Visningar: 185 057
Djur
Oseriös avel 2023
Svar: 1 796
Visningar: 174 610
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan HÄR sätter vi punkt för diskussion runt ifall det är rätt eller fel att ta betalt/betala för att ha/vara medryttare.
Det kommer aldrig...
ameo
10 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Mitt sto är på dygn 310 nu och förutom att hon är lite extra trött och rund som en badboll, och det är en aktiv krabat i magen, så finns...
hamilton1
11 minuter sedan
Svar: 79
Visningar: 8 086
Avel