sten cool 2åring

misan1984

Trådstartare
snälla hjälp mig att hitta på nya saker att göra med min unghäst...Jag vet inte vad jag ska göra? Vi är ute och går och går med det spelar ingen roll vart man än är så rör han inte en fena. jag har provat massor med nya grejer och han är som ior i nalle phu. -AJA! DET SKA VÄL VA SÅ HÄR DÅ!!! stört skön är han men det börjar bli lite långtråkigt! snälla kom med några bra tips och åsikter.:confused:

Sv: sten cool 2åring

:D Det är trevligt med såna hästar tycker jag. Min ena unghingst är lite sån, men jag tänker många gånger att han är så likgiltig att jag inte vet om jag ska lita på att han tycker att det är ok, att han liksom inte kopplar vad det är. Så jag tycker att man kan fortsätta utsätta de för situationer, the more the merrier.. :p

ja, jag hade tänkt att börja köra in honom nu snart. det är inga problem att slänga på honom något över huvudtaget..han bryr sig inte...:smirk: med har ni inga tips på vad man kan hitta på tex presseningar m.m.

lär han flytta framdel, bakdel, rygga...flytta helt i sidleds.. ge han lite utmaningar.. longera han över bäckar och träd ute i skogen.. finns massa man kan göra..

Prova med lite polis-häst övningar. Läste boken om Utter för Lääänge sedan och där fanns ju en del roligheter som man kan hitta på. Bla gå under en pressening (över också men det är väl inte lika läskigt kanske) Hon rider ju honom också med en påse på huvudet. Är din pålle lika cool när han inte ser? hehe

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 287
Senast: Ajda
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
31 331
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat