Stel häst

Sv: Stel häst

Testa övningen "kyssa stigbyglen" går även göra från marken med att ta morötter och få hästen att böja sig och sträcka ut ryggen.

Men sen gäller det att behålla färskheten , underhåller man inte mjukheten i hästen så blir den lätt stela.

Senast ändrad:
Sv: Stel häst

ta ut en equterapeft med i så fall för massörer de masserar ju bara musklerna så de blir mjukare i dom men det kan vara nån typ av låsning som hindrar henna från att utföra vissa saker det kan inte en massör rubba det måste en equteapeft/kiropraktor åtgärda.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 727
Träning Nu skulle jag behöva alla era bästa tips. Har börjat rida ett sto som är den stelaste häst jag någonsin mött. Nu talar vi 10 år av fel...
2
Svar
23
· Visningar
3 967
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Hej! Häromdagen hände en väldigt obehaglig sak, så skulle bli oerhört tacksam om någon tog sig tid att fundera lite över detta! Gick...
Svar
9
· Visningar
2 562
Senast: bbbeccah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V