Sv: steg 3

Jag är anmäld till steg 1 i oktober. I dagsläget är det dock inte tillräckligt med anmälningar för att den kursen ska bli av :cry: Hoppas, hoppas att det kommer in fler...

Hoppas verkligen att det kommer lite efteranmälningar för din skull. tråkigt när det inte blir något. Det behövs ju för att svensk galopp ska kunna utvecklas och leva vidare.

Steg 2 den 12-16 november är jag anmäld till, men ponny-sm är under den helgen. Boendet är därför fullbokat – hur gör man då. Ni andra som ska gå steg 2 – hur har ni löst boende?

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
Katthälsa Min ena katt har råkat ut för en olycka diagnosen är ledluxation traumatisk och det är både höftled och armbåge höftledsluxation betyder...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: kitos
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
416
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka