Stealjoint, hur länge kan det ligga i blöt?

Knuzze

Trådstartare
Som rubriken lyder, hur länge kan stealjoint ligga i blöt utan att det blir giftigt? Är i ett stall just nu som fixar allt kl 6-7på morgonen och tar in dem mellan kl 17-20. De lägger även maten i blöt på morgonen!

Sv: Stealjoint, hur länge kan det ligga i blöt?

Varför skulle Steel Joint bli "giftigt" eller dåligt av att ligga i blöt, är inte det ett mineraltillskott?

Jag hade nog iofs inte blötlagt något foder under så lång tid nu när det är så varmt, om det inte fanns ett svalt utrymme att ställa det på.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 331
Senast: Roheryn
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: Edla
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 259
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna