Statistik medellivslängd ridhäst

Sv: Statistik medellivslängd ridhäst

Inte där jag bor.
Här "konfiskerades" passen på slakteriet. Det kan nog vara annorlunda om man avlivar hemma, förstås.

Ja men då ska passet skickas till utställaren, de flesta rasföreningar har det så. Islandshästförbundet kräver in passet för att ändra i registret, så då måste man säkerställa med slakteriet att de skickar dit passet i annat fall kommer hästen att kvarstå vid liv.

Sv: Statistik medellivslängd ridhäst

Hittade den igår kväll då jag själv blev nyfiken och googlade.
Men tyckte den var lite klen..
Jag var dock trött och skummade lite.

Ska kolla igen vid tillfälle.

Men hade mer velat ha ålder vid död och anledning för samtliga ridhästar under senaste åren.

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 419
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Calmiche
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla...
Svar
17
· Visningar
1 399
IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10