startft säfva

Zipp2010

Trådstartare
Ska starta med min nya häst i Säfva o undrar om någon varit där o kan säga något om terränghindren? Vilka typer som finns på 70 cm- och hur banan är? Titthinder eller mer stockar/ris?

Sv: startft säfva

Jag skall också starta där. :D Mitt tips är att kika på hemsidan, där finns det bilder på en hel del hinder. Tanken är ju att startfälttävlan skall vara inbjudande, så jag tror inte det är särskilt mycket titthinder.

Vattnet ser riktigt roligt ut! :banana:

DSC_1139-300x200.jpg

Sv: startft säfva

Tack! Ska gå in o kolla.
Hoppades att de skulle ha någon träning före, vore skönt att komma ut eftersom hästen är oerfaren;).

Liknande trådar

Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
13
· Visningar
687
Senast: Rosett
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Visst finns här en del menskoppsanvändare? Har ni några värdefulla tips för en "nybörjare"? Jag undrar främst kring hur man väljer...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 986
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar