Startanmälan?

LitenIsa

Trådstartare
Är ju inte så super rutinerad tävlingsryttare så jag kom på en fråga till.

I PM:et står det följande OBS! Vaccinationsintyg och kvitton på sent inbetalda licenser uppvisas vid infarten till parkeringen, så ha alla papper redo. Ni behöver alltså inte komma till sekretariatet innan start, men glöm inte att komma och betala start- och ev. veterinäravgift innan ni åker!

Det är säkert precis som det står men vill bara ha ett bekräftande. Jag behöver alltså INTE gå till sekretariatet alls innan min start. Utan kan lasta ur hästen, rida fram och betala emellan mina två starter? Aldrig varit med om det innan men det verkar ju himla smart förutom att de inte får reda på ifall vissa ekipage inte ha kommit.

Sv: Startanmälan?

De har kanske springpojkar mellan parkeringsvakterna och seketeriatet.. :idea:

lät smart i alla falll! :smirk:

Guatemala skrev:
De har kanske springpojkar mellan parkeringsvakterna och seketeriatet.. :idea:

lät smart i alla falll! :smirk:

Kom precis på i mitt förvirrade tillstånd att man kan fråga dem på parkeringen hur jag ska göra. Så går det när man skriver först och tänker sen :angel:

sånt är jag också bra på.. varför kan man aldrig få vara bra på något som är bra. :confused: :angel: :p

Guatemala skrev:
sånt är jag också bra på.. varför kan man aldrig få vara bra på något som är bra. :confused: :angel: :p
Det skulle vi kunna skriva en forskningsrapport om med händelser hämtade ur verkligheten. ;)

hehe.. :D är det vi som är försökskaninerna då? :angel:

Ja vi får väl offra oss för den viktiga vetenskapen med alla sin superviktiga forskningsrapporter.

Måste hålla med om att det var väldigt praktist. Flöt på bra igår och kändes skönt att slippa gå och ställa sig i en superlång kö till sekretariatet.
/Isa

Liknande trådar

Tävling Bara en genuint nyfiken undran: Jag jobbar återkommande i sekretariat, på både hopp och dressyrtävlingar. Mig veterligen är TR...
2
Svar
33
· Visningar
4 157
Senast: fio
·
Hoppning Veckans/månadens/årets dummaste fråga från en som trots allt tävlat hoppning ett tag: Om det står "startanmälan behöver ej göras, du är...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 889
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 306
Senast: krambanan
·
Dressyr Startade igår en klass i div. 2. När jag i mitten av veckan gick ut på Internet och tittade på startlistorna var jag startnr 9 med ett...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama